Ko Chang

Sawadeeka!

En inmiddels zijn we weer in Bangkok. Iets eerder dan gepland, maar dat kwam omdat het niet meer ophield met regenen. Echt met bakken kwam het uit de lucht, met als gevolg dat de straten van ons bounty eiland Ko Chang blank stonden, soms echt tot 20 cm diep! Dus onze geplande luierdagen aan het strand vielen letterlijk in het water. We hebben het twee dagen afgewacht maar aangezien we ons daarna toch wel kapot verveelden (er is daar niks anders te doen dan strand, mooie natuur etc, dus daar heb je lekker niks aan als het giet) zijn we alvast weer naar Bangkok vertrokken. Geen grote ramp, we kunnen hier ook nog leuke dingen doen, maar toch jammer natuurlijk.

Tja, wat hebben we de afgelopen twee dagen dan gedaan he. Dinsdag regende het van 's ochtends vroeg tot 's middags 15.00 uur aan een stuk door. Dus hebben we optimaal gebruik gemaakt van ons mooie hutje, beetje kaarten enzo. 's Avonds kwam er eindelijk een soort van gat in de bewolking en hebben we toch nog een redelijke zonsondergang gezien tijdens ons dineetje in een restaurantje aan het strand. Gisteren begon droog (wel bewolkt) en net toen we besloten hadden naar een mooie waterval te gaan lopen begon het weer te gieten. Dus weer de hele middag in ons hutje gezeten. Maar toen kwam rond een uur of vier toch nog even echt de zon door! Dus snel bikini aan en de zee in. Die was wel erg wild, dus meer dan een beetje poedelen kwamen we niet, maar we waren allang blij! Daarna begon het uiteraard weer te gieten, en ook vanochtend is het niet droog geweest. In de stromende regen weer op de boot en in de bus naar Bangkok. We hebben een hostel dicht bij Kao San Rd, de place to be voor backpackers. Lekker makkelijk en goedkoop. Komende dagen maar eens flink shoppen, adidas en puma's voor 12 euro! Alleen nog om de douane heen zien te krijgen in Dusseldorf...
Wij vermaken ons nog wel de laatste paar dagen.

Dikke kus en tot over een paar dagen, Erik en Anne!