We zijn weer klaar om verder te gaan

Vandaag waren we net als gisteren weer vroeg opgestaan (je lijkt gewoon met de tijden dat het licht is mee te leven), en op pad gegaan naar de ruïnes van Tulum. Sinds vandaag hadden we ook fietsen te huur in het hotel en wij hebben ze als eerste uit mogen proberen. Dus wij zijn op de fiets gestapt en op ons gemak naar de ruines gefietst. Daar hebben we net als de andere toeristen, foto’s gemaakt genoten van het uitzicht en rondgelopen over het terrein. (Foto's volgen nog)

Omdat we nog niet zoveel contant geld hadden zijn we ook even het dorpje ingereden om te pinnen en vervolgens weer met de fiets terug naar het hotel te rijden. Daar hebben we net als gisteren helemaal niets meer gedaan.  Wat lezen, wat in de zee zwemmen en af en toe een wandelingetje over het strand. We zijn dus weer helemaal uitgerust om weer verder te gaan naar de volgende plaats en dingen te gaan bekijken.

Aangezien toch wat tijd hebben verloren we en eigenlijk nog zoveel mogelijk willen zien hebben we het onszelf gemakkelijk gemaakt en een toertje geboekt dat ons naar de bezienswaardigheden tussen Tulum en Merida brengt.

Morgen gaan we een cenote bezoeken, naar Chitzen Itzá, naar Valladolid, om uiteindelijk in Merida te eindigen. Aangezien we rechtstreeks vervoer hebben, dat we via het hotel geboekt hebben, maken we hiermee tijd goed, zonder dat we echt hoeven te haasten.

Ons volgende verhaal zal dus weer vanuit een nieuwe plaats komen met wat meer foto’s hopelijk.